اجتماعیمدیریت شهری

شهرداری منطقه ۳ ركورددار انجام مطالبات مردمی در تیر ماه شد

????مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری زاهدان گفت: شهرداری منطقه ۳ با ۸۹ درصد پاسخگویی ، رکورددار انجام مطالبات شهروندان ساکن  محدوده شهرداری منطقه ۳ در تیر ماه جاری شد.

???? به گزارش شهراکو724، “نوشین حسابی مقدم” ادامه داد:  بعد از شهرداری منطقه ۳ شهرداری منطقه ۵ با ۸۱ درصد پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های شهروندان ؛رتبه دوم و شهرداری منطقه ۱ با ۷۳ درصد پاسخگویی ، رتبه سوم انجام مطالبات مردمی را از آنِ خود کردند.

????حسابی مقدم تاکید کرد: عدم انجام و پی گیری مطالبه و درخواست شهروندان در تیر ماه به منزله زمانبر بودن پروژه یا درخواست شهروندان است که در زمان معین دیگری به انجام خواهد رسید .

????وی بیان کرد: شهرداری منطقه ۲ و ۴ نیز به ترتیب با ۵۶.۵ درصد و ۵۳ درصد تاییدِ عملیاتِ درخواست‌های شهروندان به ترتیب چهارم و پنجم شدند که البته همه مرهون تلاش تیم های اجراییِ مدیران مناطق پنج گانه و کاربران خدوم ساماته ۱۳۷ است.

????در تیرماه جاری حدود ۵۰۰ درخواست و مطالبه ی شهروندان در سامانه ۱۳۷ شهرداری زاهدان ثبت شده که از این تعداد حدود ۳۲۰ مطالبه تایید و انجام گردیده است.

????رابط عفاف و حجاب شهرداری زاهدان بیان کرد: بیشترین مطالبات مردمی ثبت ۱۸۱ درخواست در شهرداری منطقه چهار است که ۹۶ درخواست شهروندان تایید گردیده است.

منبع: روابط عمومی شهرداری زاهدان

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا